W dniu 23 kwietnia 2018 r. uczniowie naszej szkoły w składzie: Krystian Dembnicki, Piotr Szablewski (kl. 2 A GIM), Kinga Florczak, Marta Jaźwiec (kl. 3 A GIM), Łukasz Adamek, Michał Bocianowski, Estera Filipiak, Łukasz Kołodziej, Patrycja Marciniak, Adam Roszkiewicz, Artur Szymankiewicz i Mikołaj Wróblewski (kl. 3 B GIM) wzięli udział w konkursie ,,Budownictwo – to nas kręci!’’ zorganizowanym przez Zespół Szkół Budowlano – Energetycznych w Ostrowie Wielkopolskim.
Celem konkursu było:
– rozwijanie zainteresowań młodzieży architekturą i budownictwem
– zachęcanie młodzieży do rozwijania swoich pasji
– promocja uzdolnień i pajsi młodziezy
– promocja architektury miasta Ostrowa Wlkp. oraz regionu
W czasie konkursowych zmagań gimnazjaliści musieli wykazać się umiejętnosciami i wiadomosciami w zakresie:
– rozpoznawania prostych elementów i detali architektonicznych naszego miasta i regionu,
– rozpoznawania podstawowych elementów charakterystycznych dla obiektów budowlanych,
– rozpoznawania materiałów budowlanych,
– rozpoznawania sprzętu, narzędzi i środków transportu budowlanego,
– rozpoznawania geometrii przekrojów elementów budowlanych,
– odczytywania wymiarów rysunkowych i dokonywania ich przekształceń.
W wyniku wyrównanej rywalizacji Artur Szymankiewicz uczneń klasy 3 B zajęła I miejsce, pozostali uczniowie naszej szkoły uzyskali wysokie wynikim, jednak nie wystarczyły one aby stanąć na „pudle”. Organizatorzy konkursu chojnie obdarowali finalistów i wszytskich uczestników konkursu.
Konkurs objęty był PATRONATEM:
– Starosty Ostrowskiego
– Prezydenta Miasta Ostrowa Wielkopolskiego
– Wielkopolskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w Poznaniu
Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa Oddział w Kaliszu
Uczniowie zostali przygotowani przez: mgr W. Dykiel nauczycielkę matematyki i informatyki oraz mgr Renatę Marciniak – Kolendę nauczycielkę biologii i j. polskiego.
Więcej informacji na stronie:
http://www.tubaostrowa.pl/…/8…/Budownictwo-to-nas-kreci-foto
Estera
Share your thoughts
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.