Już drugi rok z rzędu Nasza Szkoła pragnie przyłączyć się do przedświątecznej akcji Szlachetna Paczka. Tym razem pragniemy pomóc rodzinie pana Michała, której opis przedstawiamy poniżej:
Pan Michał (31 l.) prowadzi samodzielnie gospodarstwo domowe, jest sympatycznym i bardzo towarzyskim człowiekiem.
Pan Michał pracował jako kierowca ciężarówki i jego dochody wystarczały na pokrycie potrzeb, a także na wsparcie schorowanych rodziców (matka – p. Aniela [64 l .] od 20 lat choruje na SM- stwardnienie rozsiane, jest po zawale i porusza się na wózku inwalidzkim, natomiast ojciec – p. Tadeusz choruje na serce, a ostatnio doskwierają mu także problemy z chodzeniem).
U pana Michała życie zmieniło się rok temu, gdy wykryto u niego guza mózgu. Guz został częściowo usunięty, pan Michała przebył radioterapię. Ze względu na stan zdrowia przyznano mu rentę inwalidzką (480 zł +153 zł zasiłku pielęgnacyjnego). Po opłaceniu niezbędnych rachunków pozostaje 383 zł., dlatego pan Michał chciałby dokształcić się w zakresie obsługi komputera i podjąć pracę, która poprawiłaby jego sytuację.
Warto tutaj dodać, że pan Michał interesuje się wędkarstwem i marzy o tym, by kiedyś jeszcze pójść na ryby.
W związku z tym w szkole przeprowadzana jest zbiórka, suchej żywności (ryż, kasza, makaron, cukier, konserwy rybne itp.) oraz środków czystości (np. proszek do prania). Artykuły prosimy zanosić do pana Damiana Czaplickiego, uczniów klasy Ib Gimnazjum lub do pani Justyny Aleksandrzak. Tym skromnym gestem możemy sprawić, że w te święta nie zabraknie uśmiechu w domu Pana Michała. Dla Nas to tak niewiele, dla innych znaczy to bardzo dużo.
Jednocześnie informujemy wszystkich uczniów, nauczycieli i pracowników szkoły że dnia 6 grudnia br. około godziny 9.00 w Sali wiejskiej odbędzie się koncert „Szlachetnej Paczki” dla uczniów naszej szkoły przygotowany przez uczniów ZST w Pleszewie pod wodzą pana Jacka Mikuły.
D. Czaplicki
Rusza kolejna edycja Szlachetnej Paczki w Naszej Szkole!
29 listopada 2016
Share your thoughts
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.